e-Marketing – strategia, kreacja, public relations

Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego
e-Marketing – strategia, kreacja, public relations

Szczegółowy opis programu

Celem studiów jest przekazanie uczestnikom najnowszej, praktycznej wiedzy z zakresu marketingu w Internecie oraz przedstawienie nowoczesnych narzędzi wspomagających jego działania. Słuchacze  poznają w praktyce wykorzystanie kampanii reklamowych w wyszukiwarkach, serwisach internetowych oraz serwisach społecznościowych i na forach dyskusyjnych. Przekazana zostanie im również wiedza na temat podstaw technologii internetowych, budowy i zarządzania stronami www, handlu elektronicznego. Duży nacisk zostanie położony na ogólny kontekst marketingowy, m.in. budowanie relacji z klientem, tworzenie i promowanie marki i produktów. Słuchacze nauczą się, w jaki sposób opracować strategię działań marketingowych i jak przygotować kreację w Internecie. Uczestnicy studiów podyplomowych zostaną  przygotowani do zdania egzaminów ECCC Europejskiego Certyfikatu Kompetencji Informatycznych z zakresu e-Marketing.

Kontakt

Centrum Studiów Podyplomowych Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego

ul. Gustawa Herlinga-Grudzińskiego 1, 30-705 Kraków
budynek C, pok. C 219

czynne: wtorek-piątek 8.30-15.30, soboty (20.05, 27.05, 10.06) 8.30-15.30

tel. 12 257 05 00, 12 252 45 46