– Celem studiów jest przygotowanie absolwentów do efektywnego zarządzania zintegrowaną komunikacją korporacyjną. Wiedza praktyczna w tym zakresie jest niezbędna do skutecznego działania na coraz bardziej wymagającym i dynamicznie zmieniającym się rynku. Pozwala m.in. skutecznie wzmacniać i chronić reputację, zapobiegać utracie wizerunku, a także minimalizować straty w sytuacjach kryzysowych. Kierunek jest adresowany do specjalistów w pełni świadomych niebanalnego znaczenia synergii różnorodnych działań komunikacyjnych – mówi pomysłodawca nowego kierunku, dr Jarosław Kończak z Wydziału Dziennikarstwa Informacji i Bibliologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Program studiów uwzględnia kluczowe obszary komunikacyjne, w tym zajęcia poświęcone public relations, budowaniu i zarządzaniu marką, sponsoringowi czy CSR. Uzupełniają je m.in. warsztaty i konwersatoria z komunikacji wewnętrznej, reklamy i public affairs. Będą również zajęcia praktyczne z media relations, zarządzania w PR i komunikacji kryzysowej. Przewidziano także seminaria poświęcone badaniom efektywności i wystąpieniom publicznym. W programie wyodrębniono tematykę nowych mediów opartych o komunikację internetową, szczególnie w zakresie wykorzystania w praktyce mediów społecznościowych.
Zajęcia nastawione będą na trening umiejętności i praktyczne wykorzystanie wiedzy oraz zastosowanie różnych zasobów, technik i kanałów komunikacyjnych w dotarciu z efektywnym przekazem do wybranych grup docelowych. Wśród wykładowców znaleźli się najlepsi eksperci z zakresu komunikacji i public relations ze świata akademickiego i biznesu.
Kadra wykładowców
Zajęcia prowadzić będą pracownicy Wydziału Dziennikarstwa UW: dr hab. Dariusz Tworzydło, dr Łukasz Szurmiński, dr Łukasz Przybysz, dr Jarosław Kończak oraz dr Anna Miotk z Instytutu Dziennikarstwa i Edukacji Medialnej UKSW. Swoją wiedzą i doświadczeniem ze studentami podzieli się również szerokie grono praktyków związanych z public relations: Paweł Bylicki (założyciel i współwłaściciel agencji PR Public Dialog), Oskar Derych (prezes zarządu Brand Trust Partners), Grzegorze Szczepański (prezes zarządu Związku Firm Public Relations i CEO w Hill&Knowlton Strategies Poland), Radosław Kazimierski (dyrektor Biura Zarządu Poczty Polskiej), Łukasz Kowalski (dyrektor działu Corporate and Financial Communication MSLGROUP) oraz Marek Wajda (twórca kanałów społecznościowych, wieloletni specjalista w zakresie e-pr, social media i komunikacji wewnętrznej Orange).
Studia składają się z dwóch semestrów.
Obejmują pięć dwudniowych zjazdów zlokalizowanych w salach wykładowych Uniwersytetu Warszawskiego.
Więcej informacji i zapisy na studia: https://www.wdib.uw.edu.pl/studia/studia-podyplomo...