W Polsce startują pierwsze w Europie studia z zakresu marketingu sportów ekstremalnych. Zajęcia rozpoczną się już w październiku na renomowanej, warszawskiej uczelni Collegium Civitas. Studia podyplomowe adresowane są do specjalistów zajmujących się marketingiem innowacyjnym i komunikacją niestandardową oraz sportami ekstremalnymi. Studia skierowane są także do sportowców oraz fanów ekstremalnych dyscyplin. Partnerem strategicznym studiów został Runmageddon – cykl najbardziej ekstremalnych biegów przeszkodowo-terenowych w Europie. Wśród prowadzących zajęcia znajdą się także eksperci Runmageddonu – Jaro Bieniecki i Grzegorz Kita.
Słuchacze studiów poznają sposoby zarządzania komunikacją sportów ekstremalnych oraz budowania wizerunku marek opartych o ekstremalne zmagania sportowe. Eksperci zaprezentują najlepsze praktyki w tym obszarze, bazując na projektach realizowanych w Polsce i na świecie. Szczegółowo zostaną omówione również zasady tworzenia strategii marketingowych a także działań w mediach społecznościowych. Program studiów urozmaicają liczne warsztaty, dzięki którym uczestnicy będą mogli poznać również praktyczną stronę opracowywania contentu czy realizacji działań ze sponsorami.
– Widzimy jak rośnie popularność sportów ekstremalnych, stąd wniosek, iż naturalna staje się potrzeba fachowego podejścia do tematu komunikowania oraz kreacji treści związanych z wyczynami sportowymi tego rodzaju. Nasze studia to mieszanka praktyki i teorii opartej o doświadczenia fachowców najwyższej klasy. Tym bardziej jesteśmy zaszczyceni, że łączymy siły z tak świetnym partnerem jakim jest Runmageddon, który doskonale pokazuje, jak możemy popularyzować sporty, które daleko wykraczają poza strefę komfortu – mówi Michał Leksiński, kierownik i pomysłodawca studiów Marketing sportów ekstremalnych w Collegium Civitas.
Zajęcia poprowadzą znani eksperci, m.in. Anna Czerniecka-Kotowska, Head of Communications w Red Bull Polska, Jaro Bieniecki, prezes Runmageddonu, Monika Witkowska, podróżniczka, Grzegorz Kita, prezes Sport Management Polska i współwłaściciel Runmageddonu, Mariusz Pleban, szef agencji Public Relations MultiCommunications, himalaista i Paweł Michalski, członek kadry narodowej Polskiego Związku Alpinizmu oraz Robert Jałocha, dziennikarz TVN.
Kierownikiem i pomysłodawcą studiów Marketing sportów ekstremalnych jest Michał Leksiński, ekspert ds. komunikacji projektu „Polski Himalaizm Zimowy”, rzecznik wyprawy na K2, podróżnik. Kolekcjoner najwyższych skoków świata na bungee, twórca charytatywnego projektu „7 Happy Summits” – Korony Ziemi dla Fundacji Happy Kids.
Szczegóły dotyczące studiów dostępne są: TUTAJ
Zobacz film: