DIGITAL MARKETING to roczny kurs wykorzystywania w codziennej pracy różnych narzędzi pracy e-marketera. Uczestnicy otrzymają możliwość testowania programów pozwalających na analizę danych (wyszukiwarki, social media), zarządzanie projektem, sklepem internetowym, bazami klientów, tworzenie stron www czy projektów graficznych.
Zajęcia prowadzone są przez kadrę doświadczonych profesjonalistów w nowoczesnym laboratorium komputerowym na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu.
STUDIA SĄ SKIEROWANE DO:
- absolwentów studiów w zakresie marketingu, PR, studiów humanistycznych, społecznych;
- specjalistów ds. marketingu;
- kadry zarządzającej średniego szczebla;
- właścicieli małych i średnich przedsiębiorstw;
- pracowników agencji marketingowych i interaktywnych,
- a także do wszystkich, którzy chcieliby uzupełnić swoją wiedzę z obszaru narzędzi digital.
17 PRAKTYCZNYCH PRZEDMIOTÓW DYDAKTYCZNYCH
Podczas 2 semestrów studiów wiedza i umiejętności przekazywane będą w ramach 4 modułów marketingowych:
- Podstawy i strategia
- Badania i analityka
- Narzędzia
- Content
Szczegółowy program znajduje się na stronie studiów.
PROFESJONALNA KADRA, najlepsze firmy
Warsztaty prowadzone będą przez właścicieli i managerów agencji digitalowych, praktyków i najlepszych dydaktyków marketingu z UAM. Praktycy są pracownikami m.in. Agencji GoldenSubmarine, Grupy Allegro czy Franklin Templeton Investments.
NOWOCZESNE LABORATORIUM KOMPUTEROWE
Uczestnicy pracować będą w uniwersyteckich laboratoriach komputerowych wyposażonych w najnowocześniejszy sprzęt marki Apple z wykorzystaniem profesjonalnego oprogramowania dla marketingu.
SŁUCHACZAMI PODYPLOMOWYCH STUDIÓW DIGITAL MARKETINGU mogą zostać absolwenci studiów jednolitych magisterskich, pierwszego lub drugiego stopnia wszystkich kierunków. O przyjęciu decyduje kolejność zgłoszeń do wypełnienia limitu miejsc.
TERMIN składania dokumentów do 3 lutego 2020 r.
Przejdź na stronę studiów i zobacz, co zrobić by zapisać się na studia.