Postaw na nowe kompetencje
- Chcesz wiedzieć, czy marka jest ważna?
- Czy chcesz wiedzieć jak znaleźć swoje miejsce i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert?
- Czy chcesz wiedzieć jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek?
- Czy chcesz wiedzieć jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?
Jeżeli interesuje Cię odpowiedz na którekolwiek z powyższych pytań - zapisz się już dziś na Studia Podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych na AFiB Vistula.
Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dziedzinie marketingu, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu i agencji reklamowych. Możesz być na początku lub w środku swojej drogi zawodowej, ważne jest abyś czuł/a potrzebę zapoznania się z wiedzą i doświadczeniem ekspertów marketingu przedstawioną w komplementarny, przystępny sposób i możliwą do natychmiastowego zastosowania w zadanych po każdym zjeździe ćwiczeniach
Studia otwierają przed Tobą nowe możliwości. Zapomnij o teorii ponieważ to właśnie praktyka najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie. Chcesz zmienić pracę, awansować, a może właśnie zaczynasz swoją karierę i potrzebujesz uzupełnienia w wykształceniu? Studia przygotują Cię do pracy w środowisku międzynarodowych korporacji, a także aspirujących do globalnych standardów lokalnych firm. Pomogą w zrozumieniu codziennych procesów zachodzących w każdym dziale marketingu i aktywnego włączenia się prowadzone działania. Jeśli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar, ten kierunek pomoże Ci precyzyjnie wyznaczyć cele, dobrze zaplanować działania i zarobić więcej pieniędzy.
Co umie absolwent?
- Zdefiniować kierunek strategii marketingowej
- Stworzyć biznes model oraz policzyć rachunek zysków i strat (P&L) marki/produktu/usługi
- Określić najlepsze pozycjonowanie cenowe dla swej marki/produktu/usługi
- Zoptymalizować działania w poszczególnych kanałach dystrybucji
- Zlecić, odczytać i zaimplementować wyniki badań konsumenckich
- Przygotować i przeprowadzić proces briefingowy agencji reklamowej
- Zastosować social media do osiągnięcia celów biznesowych
- Wykorzystać style życia, konteksty kulturowe i synergie z partnerami do zwiększenia sprzedaży
Absolwent po zakończeniu studiów może znaleźć pracę w:
- Własnej firmie, świadomie kierując jej rozwojem
- Działach marketingu globalnych korporacji i lokalnych przedsiębiorstw
- Działach strategii agencji reklamowych, firmach badawczych i domów mediowych
Więcej informacji na temat studiów podyplomowych znajdziesz na stronie www uczelni.