Jakiego artykułu szukasz?

Studia Podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych na AFiB Vistula

Akademia Finansów i Biznesu Vistula zaprasza wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dziedzinie marketingu, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu i agencji reklamowych na studia podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych.

Studia Podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych na AFiB Vistula

Postaw na nowe kompetencje

  • Chcesz wiedzieć, czy marka jest ważna?
  • Czy chcesz wiedzieć jak znaleźć swoje miejsce i rozwinąć skrzydła w gospodarce wysokokonkurencyjnej, w której produkty prawie nie odróżniają się od siebie pod względem funkcjonalnym, gdzie konsument ma łatwość porównania ofert?
  • Czy chcesz wiedzieć jak, gdzie i z kim komunikować się żeby Twoja marka była tą preferowaną wśród całej masy innych marek?
  • Czy chcesz wiedzieć jak zbudować biznes, który nie tylko będzie zwiększał obroty, ale przede wszystkim zyski?

Jeżeli interesuje Cię odpowiedz na którekolwiek z powyższych pytań - zapisz się już dziś na Studia Podyplomowe z Marketingu i Strategii Marketingowych na AFiB Vistula.

Zapraszamy wszystkie osoby zainteresowane rozwojem w dziedzinie marketingu, przedsiębiorców, pracowników działów marketingu i agencji reklamowych. Możesz być na początku lub w środku swojej drogi zawodowej, ważne jest abyś czuł/a potrzebę zapoznania się z wiedzą i doświadczeniem ekspertów marketingu przedstawioną w komplementarny, przystępny sposób i możliwą do natychmiastowego zastosowania w zadanych po każdym zjeździe ćwiczeniach

Studia otwierają przed Tobą nowe możliwości. Zapomnij o teorii ponieważ to właśnie praktyka najbardziej liczy się w dzisiejszym świecie. Chcesz zmienić pracę, awansować, a może właśnie zaczynasz swoją karierę i potrzebujesz uzupełnienia w wykształceniu? Studia przygotują Cię do pracy w środowisku międzynarodowych korporacji, a także aspirujących do globalnych standardów lokalnych firm. Pomogą w zrozumieniu codziennych procesów zachodzących w każdym dziale marketingu i aktywnego włączenia się prowadzone działania. Jeśli prowadzisz własną firmę, lub masz zamiar, ten kierunek pomoże Ci precyzyjnie wyznaczyć cele, dobrze zaplanować działania i zarobić więcej pieniędzy.

Co umie absolwent?

  • Zdefiniować kierunek strategii marketingowej
  • Stworzyć biznes model oraz policzyć rachunek zysków i strat (P&L) marki/produktu/usługi
  • Określić najlepsze pozycjonowanie cenowe dla swej marki/produktu/usługi
  • Zoptymalizować działania w poszczególnych kanałach dystrybucji
  • Zlecić, odczytać i zaimplementować wyniki badań konsumenckich
  • Przygotować i przeprowadzić proces briefingowy agencji reklamowej
  • Zastosować social media do osiągnięcia celów biznesowych
  • Wykorzystać style życia, konteksty kulturowe i synergie z partnerami do zwiększenia sprzedaży

Absolwent po zakończeniu studiów może znaleźć pracę w:

  • Własnej firmie, świadomie kierując jej rozwojem
  • Działach marketingu globalnych korporacji i lokalnych przedsiębiorstw
  • Działach strategii agencji reklamowych, firmach badawczych i domów mediowych

Więcej informacji na temat studiów podyplomowych znajdziesz na stronie www uczelni.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Akademia Śląska w Katowicach
  • Collegium Civitas w Warszawie
  • Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie
  • Instytut Skandynawistyki i Fennistyki Uniwersytet Gdański
  • Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia
  • Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Morska w Szczecinie
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Bielsko-Bialski
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • WSHiU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu
  • WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa
  • Warszawska Akademia Medyczna Nauk Stosowanych
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii  Wydział Zamiejscowy w Szczecinie
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
  • Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie