Jakiego artykułu szukasz?

Uczelnia Łazarskiego otwiera nowy kierunek studiów podyplomowych "Analityk rynku"

Uczelnia Łazarskiego uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych – Analityk rynku. Studia adresowane są do menedżerów i specjalistów, chcących doskonalić umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania i weryfikowania pozyskanych informacji, a także przygotowywania raportów biznesowych i analiz konkurencji.

Uczelnia Łazarskiego otwiera nowy kierunek studiów podyplomowych "Analityk rynku"

Opierając się na wieloletnich doświadczeniach firmy badawczo - analitycznej PMR oraz ekspertów od rozwiązań analitycznych, zarządzania projektami badawczymi, analizy konkurencji, zarządzania strategicznego i informatyki w zarządzaniu, Uczelnia Łazarskiego stworzyła nowy kierunek studiów podyplomowych – Analityk rynku.

Zostań analitykiem rynku

Obecnie firmy nieustannie szukają nowych rozwiązań na utrzymanie lub uzyskanie przewagi konkurencyjnej. Rosnące tempo zmian gospodarczych wymusza na przedsiębiorcach konieczność ciągłego monitorowania i analizowania otoczenia biznesowego, aby podejmować właściwe decyzje, dlatego funkcja analityka rynku istotnie zyskuje na znaczeniu. W związku z tym, Uczelnia Łazarskiego uruchamia nowy kierunek studiów podyplomowych – Analityk rynku. Studia adresowane są do menedżerów i specjalistów, chcących doskonalić umiejętności w zakresie wyszukiwania, przetwarzania i weryfikowania pozyskanych informacji, a także przygotowywania raportów biznesowych i analiz konkurencji.

Zajęcia poprowadzą doświadczeni praktycy z wieloletnim stażem. Tematyka zajęć dotyczyć będzie m.in. takich obszarów jak: definiowanie elementów rynku, wywiad konkurencyjny, badania rynku, infobrokering, analiza klienta, analiza finansowa konkurentów oraz partnerów handlowych, informacja biznesowa, due dilligence. Dzięki projektowej formule studiów słuchacze wypracują kompetencje współdziałania i pracy w grupie oraz nabędą umiejętności określania priorytetów czy zdolność działania pod presją czasu. Wykorzystaną wiedzę będą mogli zastosować w wielu obszarach działalności firmy (budowanie strategii, komunikacja i marketing, zarządzanie finansami, sprzedaż produktów czy usług).

– Oczekiwania kompetencyjne pracodawców wobec analityków rynku i brokerów informacji stają się coraz bardziej wymagające. Kandydaci do pracy na stanowiskach analitycznych muszą doskonalić swoją wiedzę, umiejętności oraz kompetencje w zakresie analiz rynkowych, aktualnych trendów i wykorzystywania sprawdzonych narzędzi. Już od października na Łazarskim będziemy przygotowywać słuchaczy do prowadzenia samodzielnych projektów doskonalących i poprawiających jakość pozyskanych informacji oraz wyniki analiz otoczenia biznesowego firmy. Pokażemy na praktycznych przykładach, jak sprawnie wykorzystywać i zarządzać informacją biznesową, aby uzyskać przewagę konkurencyjną. Pod opieką doświadczonych trenerów będziemy także rozwijać dobrą organizację pracy, systematyczność, cierpliwość, a także kreatywność w poszukiwaniu niestandardowych rozwiązań analitycznych. Kompetencje te są niezbędne w procesie pracy z informacjami i danymi biznesowymi, wpływają także na efektywność i szybkość realizowanych zadań – mówi dr Bartłomiej Bańkowski, kierownik studiów podyplomowych Analityk rynku Uczelni Łazarskiego.

Rekrutacja trwa do 30 września.

Więcej informacji na stronie:

http://www.lazarski.pl/pl/oferta/studia-podyplomowe/akademia-marketera/studia-podyplomowe/Analityk-rynku/

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Akademia Śląska w Katowicach
  • Collegium Civitas w Warszawie
  • Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie
  • Instytut Skandynawistyki i Fennistyki Uniwersytet Gdański
  • Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia
  • Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Morska w Szczecinie
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Bielsko-Bialski
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • WSHiU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu
  • WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa
  • Warszawska Akademia Medyczna Nauk Stosowanych
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii  Wydział Zamiejscowy w Szczecinie
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
  • Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie