Architektura wnętrz

Akademia Śląska w Katowicach

Akademia Śląska w Katowicach

40-555 Katowice
ul. Rolna 43
tel. 202 50 34
cse@wst.com.pl
Strona programu

Informacje ogólne

Skorzystaj z dofinansowania do 80%na realizację dowolnego szkolenia i studia podyplomowe dla pracowników i pracodawców MMŚP - szczegóły na:

WWW.USLUGIROZWOJOWE.PARP.GOV.PL

Celem studiów Architektura Wnętrz jest przekazanie słuchaczom profesjonalnej wiedzy oraz praktycznych umiejętności z zakresu projektowania ze szczególnym uwzględnieniem problematyki projektowania wnętrz mieszkalnych, użyteczności publicznej, wnętrz specjalnego przeznaczenia, zieleni we wnętrzach i towarzyszącej zabudowie, zagadnień konserwatorskich w architekturze wnętrz oraz wystawiennictwa. Podczas studiów słuchacze zdobywają praktyczne umiejętności projektowe wzbogacone wiedzą humanistyczną z zakresu historii sztuki, materiałoznawstwa i dekorowania wnętrz o różnym przeznaczeniu.

ADRESACI STUDIÓW

Studia adresowane są do osób, które posiadają dyplom ukończenia dowolnych studiów wyższych, zajmują się zawodowa wyposażaniem i wystrojem wnętrz, jak i do wszystkich, którzy pasjonują się projektowaniem i aranżacją wnętrz, chcą rozszerzyć swoje horyzonty w dziedzinie nowoczesnego design’u oraz zamierzają związać swoją przyszłość zawodową z pracą projektową.

Kontakt

Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne Wyższej Szkoły Technicznej w Katowicach:

Ul. Rolna 43; 40-555 Katowice

e-mail: cse@wst.com.pl

Rekrutacja:

e-mail: rekrutacja@wst.com.pl
tel. 32 60 72 440

Wyższa Szkoła Techniczna w Katowicach

ul. Rolna 43; 40-555 Katowice

e-ma­il: wst@wst.com.pl

tel. 32 20 25 034
tel. 32 20 46 612
tel. 32 25 22 874
tel. 32 60 72 400

www.wst.com.pl

Facebo­ok: https://www.facebook.com/wstkatowice

You Tu­be: https://youtu.be/Xs4uKmhbdhI

Koszty

2 300 złotych (3 raty x 810 złotych)

Czas trwania

Czas trwania 1 rok - 2 semestry

Warto również wiedzieć

Absolwenci posiadają podstawowy stopień świadomości twórczej w operowaniu formami dostępnymi dla architekta wnętrz, pozwalający na wykonanie zaplanowanego efektu wrażeniowego u odbiorcy.

  • Akademia Pedagogiki Specjalnej im. Marii Grzegorzewskiej w Warszawie
  • Akademia Śląska w Katowicach
  • Collegium Civitas w Warszawie
  • Europejska Wyższa Szkoła Prawa i Administracji w Warszawie
  • Instytut Skandynawistyki i Fennistyki Uniwersytet Gdański
  • Krakowska Wyższa Szkoła Promocji Zdrowia
  • Politechnika Bydgoska im. Jana i Jędrzeja Śniadeckich
  • Politechnika Gdańska
  • Politechnika Lubelska
  • Politechnika Morska w Szczecinie
  • Politechnika Warszawska
  • Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
  • Uczelnia Techniczno-Handlowa im. Heleny Chodkowskiej w Warszawie
  • Uniwersytet Bielsko-Bialski
  • Uniwersytet Ekonomiczny w Krakowie
  • Uniwersytet Ignatianum w Krakowie
  • Uniwersytet Jana Kochanowskiego w Kielcach
  • Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
  • Uniwersytet Marii Curie-Skłodowskiej w Lublinie
  • Uniwersytet Medyczny im. Karola Marcinkowskiego w Poznaniu
  • Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu
  • Uniwersytet Radomski im. Kazimierza Pułaskiego
  • Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
  • Uniwersytet Zielonogórski
  • Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
  • Uniwersytet w Białymstoku
  • WSHiU Akademia Nauk Stosowanych w Poznaniu
  • WSPiA Rzeszowska Szkoła Wyższa
  • Warszawska Akademia Medyczna Nauk Stosowanych
  • Wyższa Szkoła Administracji i Biznesu im. E. Kwiatkowskiego w Gdyni
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii  Wydział Zamiejscowy w Szczecinie
  • Wyższa Szkoła Edukacji i Terapii im. prof. Kazimiery Milanowskiej w Poznaniu
  • Wyższa Szkoła Kształcenia Zawodowego
  • Wyższa Szkoła Przedsiębiorczości i Administracji w Lublinie
  • Wyższa Szkoła Turystyki i Języków Obcych w Warszawie
  • Wyższa Szkoła Zarządzania i Psychologii w Poznaniu
  • Zachodniopomorski Uniwersytet Technologiczny w Szczecinie