Zarządzanie Wartością Klienta - to studia podyplomowe stworzone z myślą o kompleksowym rozwoju kompetencji sprzedażowych, zarówno miękkich, twardych, jak i społecznych. Głównym jej celem jest podniesienie poziomu wiedzy teoretycznej i praktycznej z dziedziny szeroko pojętego handlu.
Studia podyplomowe szczególnie polecamy:
- handlowcom, sprzedawcom, przedstawicielom handlowym;
- konsultantom i doradcom zajmującym się sprzedażą;
- sales manager, account manager;
- kierownikom regionalnym w działach sprzedaży;
- specjalistom ds. obsługi klienta, zarówno stacjonarnym jak i mobilnym.
Co zyskujesz po studiach?
Jako absolwent Podyplomowego Studium Zarządzania Wartością Klienta zdobędziesz wysoko specjalistyczną wiedzę i praktyczne kompetencje, w tym w szczególności umiejętność:
- interpretowania zachowań konsumentów i aktywnego pozyskiwania klientów;
- skutecznego prowadzenia rozmowy handlowej i efektywnej obsługi klienta przez telefon;
- prowadzenia negocjacji, tak aby zwiększać prawdopodobieństwo osiągnięcia założonych celów;
- stosowania reguł wpływu społecznego i obrony przed manipulacją;
- rozróżniania uwarunkowań kulturowych wpływających na prowadzenie sprzedaży;
- stosowania nowoczesnych narzędzi wspierających przygotowanie ofert i prezentacji;
- projektowania programu lojalnościowego zgodnego z celami organizacji;
- budowania marki własnego produktu/usługi;
- wdrażania podejścia Brand & Customer Experience i narzędzi e-marketingowych w handlu;
- analizowania sprzedaży za pomocą wybranych wskaźników, interpretowania podstawowych aspektów prawnych funkcjonujących w handlu;
- budowania efektywnych relacji z klientami w oparciu o ich preferowane style poznawcze;
- asertywnej komunikacji z trudnym klientem, radzenia sobie w sytuacji stresu, autoprezentacji;
- minimalizowania barier komunikacyjnych, dawania i przyjmowania komplementów;
- wypracowania dla siebie skutecznych nawyków działania, wspierających automotywację do pracy w handlu.